TELEFON
785 326 389
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
LOKATORSKO – WŁASNOŚCIOWA „ODRA”
Z SIEDZIBĄ W ŚWINOUJŚCIU
PRZY UL. BOHATERÓW WRZEŚNIA 75 B
AUKCJĘ NA ZAWARCIE UMOWY NAJMU GARAŻU
O POWIERZCHNI 16,30 m² ZNAJDUJĄCEGO SIĘ
W BUDYNKU POŁOŻONYM W ŚWINOUJŚCIU
PRZY UL. Bohaterów Września 80-81
GARAŻ NR 34
450,00 zł netto miesięcznie
Osoby zainteresowane wynajęciem garażu proszone są o przybycie do administracji Spółdzielni przy ul. Bohaterów Września 75 B w dniu 20 lutego 2025 r. o godz. 10:00 gdzie odbędzie się licytacja.
Oprócz opłaty za najem najemca zobowiązany będzie ponosić koszty związane z garażem, które od dnia 01.01.2025 r wynoszą :
opłata eksploatacyjna – 2,92 zł/m2 netto miesięcznie + 23% VAT ( 58,55 zł brutto miesięcznie ),
fundusz remontowy – 2,00 zł/m2 netto miesięcznie + 23% VAT ( 40,10 zł brutto miesięcznie ),
podatek od nieruchomości – 1,48 zł/m2 netto miesięcznie + 23% VAT ( 29,67 zł brutto miesięcznie ),
wieczyste użytkowanie gruntu - 1,26 zł/m2 netto miesięcznie + 23% VAT (25,26 zł brutto miesięcznie),
opłaty miesięczne razem wynoszą 153,58 zł,
energia elektryczna płatna według zużycia na podstawie wystawionej faktury.
UWAGA ! ! ! WARUNKIEM BEZWZGLĘDNYM PODPISANIA UMOWY JEST WPŁATA ZABEZPIECZAJĄCEJ KAUCJI ZWROTNEJ W WYSOKOŚCI DWUKROTNOŚCI WYLICYTOWANEGO CZYNSZU NAJMU.
Aukcja ma na celu uzyskanie przez Spółdzielnię czynszu najmu odpowiadającego warunkom rynkowym.
Z warunkami i regulaminem aukcji można zapoznać się osobiście w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 lub telefonicznie pod numerem tel. 91 321 46 70.
W celu umówienia terminu oględzin garażu prosimy kontaktować się telefonicznie pod numerem tel. 91 321 57 35.
Pierwszeństwo zawarcia umowy najmu garażu przysługuje członkom spółdzielni.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty w granicach kryteriów oceny wskazanych w ogłoszeniu oraz prawo unieważnienia aukcji bez podania przyczyn.
Zarząd Spółdzielni
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej "Odra" w Świnoujściu uprzejmie informuje, że Rada Nadzorcza Spółdzielni podjęła w ostatnim okresie czasu uchwałę związaną z organizacją i funkcjonowaniem Zarządu Spółdzielni, tj:
Uchwałę Nr 36/2022 z dnia 23 sierpnia 2022r w sprawie wyboru do Zarządu Spółdzielni i zatrudnienia na stanowisku Wiceprezesa ds.Finansowych - Głównego Księgowego Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej "ODRA" w Świnoujściu Pani Urszuli Józiewicz.
Pani Urszula Józiewicz rozpoczęła pracę z dniem 01 września 2022r.
Z poważaniem
Prezes Zarządu Spółdzielni
Krzysztof Szpytko
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów określonych przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa „ Odra „ w Świnoujściu z siedzibą przy ul. Bohaterów Września 75B, 72-600 Świnoujście , tel. 91 3214670 , email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (dalej ADO).
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania przez ADO Pani/Pana danych może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (dalej IOD) za pomocą ww. adresu e-mail lub numeru telefonu Spółdzielni.
3. Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a), b), c), d) i f) RODO, w celu wykonania przez ADO ustawowych, statutowych, regulaminowych oraz umownych praw oraz obowiązków związanych z funkcjonowaniem spółdzielni i jej członków, w tym wynikających z faktu posiadania przez Panią/Pana tytułu prawnego do lokalu wchodzącego w skład zasobów lokalowych ADO, a w szczególności dokonywania naliczeń i rozliczeń opłat za lokal, rozliczeń z tytułu dostawy mediów, windykacji, informowania o obowiązujących właściciela regulaminach użytkowania mieszkania, przestrzegania porządku domowego itp. oraz w celu historycznego odtworzenia zdarzeń związanych z posiadaniem tytułu prawnego do lokalu. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być w szczególności wymogiem ustawowym, przewidzianym przepisami ustawy prawo spółdzielcze, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy kodeks cywilny oraz innych regulacji szczególnych określonych w odrębnych przepisach.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione pracownikom ADO wykonującym czynności związane z realizacją ustawowych, statutowych, regulaminowych oraz umownych praw i obowiązków spółdzielni oraz jej członków, a także podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie umów powierzenia danych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez czas niezbędny dla zabezpieczenia prawidłowej realizacji ustawowych, statutowych, regulaminowych oraz umownych zadań spółdzielni oraz czas trwania prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez ADO, a w przypadku ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami przez okres wynikający z biegu ogólnych terminów przedawnienia roszczeń chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagają ich dłuższego przechowywania. Dane osobowe członków Spółdzielni oraz osób nie będących członkami zawarte w aktach, protokołach z przeglądów oraz wnioskach i zgodach na wykonanie remontów będą przechowywane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Dane osobowe zawarte na drukach opłat za lokale oraz fakturach VAT przechowywane będą 6 lat.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i nie będę przekazywane do organizacji międzynarodowych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania.
8. W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo „do bycia zapomnianym” po ustaniu celu przetwarzania danych osobowych.
9. Przysługuje Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku naruszenia przez ADO przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
10. Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana decyzji w sposób zautomatyzowany, a dane nie będą profilowane
11. Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 RODO, ADO zobowiązuje Panią/Pana do poinformowania osób zamieszkujących lokal mieszkalny, których dane Pani/Pan podał/a w kwestionariuszu osobowym lub deklaracji przystąpienia do Spółdzielni o tym, kto jest Administratorem Danych Osobowych, o celu przetwarzania, o przysługujących prawach z tytułu przetwarzania danych osobowych, a także ich okresie przechowywania.
Zarząd Spółdzielni:
Prezes Zarządu - mgr Krzysztof Szpytko Wiceprezes ds.Finansowych Główny Księgowy -mgr Małgorzata Procukiewicz Wiceprezes ds gzm i inwestycji - mgr Mariusz Zduńczyk
Nasza spółdzielnia
Organy spółdzielni
Przewodnik interesanta
Pozostałe